Vergelijk alle Cofidis kredietkaarten beschikbaar in België

Profiteer van de voordelen van een Cofidis kredietkaart tegen een lage prijs. Vergelijk de verschillende aanbiedingen van Cofidis krediekaarten en kies die het best bij je past!

Logo Cofidis


Over Cofidis

Cofidis is sinds 1985 in België een specialist in de verkoop op afstand van kredietoplossingen en verzekeringen voor particulieren. Vandaag bestaat het gamma van producten in België uit kredietkaarten, verschillende leningen en verzekeringen. Cofidis telt 400 medewerkers waarvan 200 experts. Cofidis maakt deel uit van Cofidis Participations Group, die actief is in 8 landen.

Annuleren
Filters
Filteren op



Gelieve even te wachten terwijl we de resultaten ophalen

Cofidis Mastercard

De Cofidis Mastercard is de basiskaart in het kredietkaartengamma van Cofidis. Deze biedt je de voordelen van een klassieke kredietkaart.

Voordelen
  • Geen opnamekosten
  • Veilig online en in de winkel shoppen
  • Herbruikbaar krediet
Nadelen
  • Geen reisverzekering
  • Geen bijstanden
  • Geen aankoopverzekering

Cofidis Mastercard Gold

De Cofidis Mastercard Gold biedt je een aantal extra voordelen ten opzichte van de Cofidis Mastercard, waaronder een reisverzekering.

Voordelen
  • Geen opnamekosten
  • Aankoop- en reisverzekering inbegrepen
  • Geldopnames tot €1000/dag
  • Bijdrage van 5€ per jaar
  • Herbruikbaar krediet
Nadelen
  • Geen cashback
  • Geen annuleringsverzekering

Vergelijk kaarten

Cofidis beschikt over twee verschillende kredietkaarten. Het gaat over de Cofidis Mastercard en de Cofidis Mastercard Gold.

De Cofidis Mastercard biedt de basisvoordelen van een Cofidis kredietkaart en vraagt slechts een lage jaarlijkse bijdrage. Het grote voordeel bij de Cofidis Mastercard is dat geldopnemingen in België en in het buitenland volledig gratis zijn.

De Cofidis Mastercard Gold biedt een hoge maandelijkse uitgavenlimiet tot € 10.001 alsook een pakket van verzekeringen. Met deze Cofidis kredietkaart kan u genieten van een reisverzekering (ongeval, vertraging, verlies van bagage, etc.), een bijstandsverzekering (hospitalisatie in het buitenland, medische bijstand, repatriëring, etc.) en een aankoopverzekering in de winkel en online (niet-levering of niet-conforme levering). Het is niet noodzakelijk om van bank te veranderen als u een Cofidis kredietkaart wilt aanvragen. U kan uw uitgaven 24/7 online opvolgen vanaf uw computer, smartphone of tablet dankzij een gepersonaliseerde en beveiligde klantenzone.

Om een Cofidis Mastercard of Cofidis Mastercard Gold aan te vragen dient u onder andere meerderjarig te zijn en niet op zwarte lijst van de Centrale voor Kredieten aan Particulieren te staan. U kan op de website van Cofidis een aanvraag doen in slechts drie stappen. U moet eerst een aanvraagformulier online vervolledigen en de nodige persoonlijke gegevens invullen. Vervolgens dient u het contract uit te printen, te ondertekenen en op te sturen naar Cofidis. Een Cofidis adviseur zal uw aanvraag en dossier onderzoeken. In geval van wederzijds akkoord zal Cofidis uw Cofidis kredietkaart per post versturen.

Voor elke vraag kan u Cofidis 6 dagen in de week contacteren per telefoon, een e-mail versturen of online chatten met een Cofidis werknemer op de website. De bank beschikt niet over verkooppunten, wat deel uitmaakt van het concept:Voor elke vraag kan u Cofidis 6 dagen in de week contacteren per telefoon, een e-mail versturen of online chatten met een Cofidis werknemer op de website. De bank beschikt niet over verkooppunten, wat deel uitmaakt van het concept: financiële producten verkopen op afstand. Klik hier om de Cofidis kredietkaarten te vergelijken met die van andere aanbieders, gratis en vrijblijvend!

Cofidis wenst al haar klanten in alle discretie te begeleiden door op maat gemaakte financiële oplossingen aan te bieden. De bank profileert zichzelf als een verantwoordelijke kredietverstrekker met adviseurs die hun werk transparant en met respect uitvoeren. Cofidis wil met haar klanten een vertrouwensband opbouwen op lange termijn. De bank heeft een charter van waarden op punt gesteld; gebaseerd op eenvoud, nabijheid, verantwoordelijkheid, innovatie, menselijke energie en begeleiding van de klant. Deze charter dient de kwaliteiten van de onderneming te versterken: effectiviteit, flexibiliteit, expertise, een luisterend oor en respect voor de klant.